Datum: 30 september 2021
Plaats: Groningen
Tijd: 15:30

*GEANNULEERD* Kennissessie online ondernemen met impact

Dit event is geannuleerd

Kan online ondernemen helpen je impact te versterken? Impact ondernemer Jan Douma van Steenboksport laat zien dat dat heel goed kan. Samen met  WOO-Groningen pakte hij vorig jaar zijn online aanpak stevig aan. Onder het motto ‘Geniet als je durft’ spoort hij een snel groeiende groep volgers aan; met impact.

Tijdens de Kennissessie online ondernemen met impact laat Jan zien wat werkt(e), vertelt over zijn nieuwe initiatieven rond Kardinge en bespreken we met marketing expert Bart Joling wat je daar zelf als impact ondernemer uit kunt halen.

Op donderdag 30 september a.s. van 15:30-17:30 uur organiseert Impact Noord in samenwerking met WOO-Groningen een Kennissessie online ondernemen met impact.

Laat je inspireren door voorbeelden uit de praktijk en tips van marketing expert Bart Joling van marketingbureau Ten Stripes! Meld je gratis aan voor de ‘Kennissessie online ondernemen met impact’ op donderdag 30 september. Deze bijeenkomst zal plaatsvinden bij het bedrijf van Jan Douma aan de Regattaweg 5 te Groningen. Naast Jan Douma en Bart Joling komt ook marketing-student Marc Stalman aan het woord. Hij hielp vanuit WOO-Groningen in het kader van zijn opleiding verschillende bedrijven met hun online aanpak en ontwikkelde een handzame visual checklist voor websiteverbetering.

Voor deelnemers aan de kennissessie hebben we een exemplaar van de visual klaarliggen.

Programma

  • Welkom namens Jan Willem Wennekes van Impact Noord
  • Introductie WOO-Groningen door Annette Dupree van WOO-Groningen
  • De Online Ondernemen Quiz: Test en deel je kennis over online ondernemen
    door Han Berrelkamp, coördinator bij WOO-Groningen, en studenten van WOO-Groningen.
  • Jan Douma van Steenboksport
    Naast het opzetten van een webshop met hulp van een student via WOO-Groningen, hebben studenten van de minor Online Marketing samen met Jan Douma de hele online marketing van zijn bedrijf aangepakt. Ze hebben naar doelstellingen en campagnes gekeken, de online zichtbaarheid en vindbaarheid van het bedrijf verbeterd, de website verder geoptimaliseerd en geholpen met het kiezen van de juiste marketingkanalen. Steenbok Sport is door de hulp van de studenten beter zichtbaar en online veel actiever geworden. Dit resulteerde in een flinke groei van de online omzet. Jan vertelt over de samenwerking met de studenten, wat het zijn onderneming heeft gebracht en over zijn nieuwe ondernemingsplannen.
  • Bart Joling van online marketingbureau Ten Stripes en Marc Stalman student van WOO-Groningen bespreken welke stappen zijn genomen om succesvol én impactvol online te ondernemen en halen er de do’s (en dont’s) voor andere impactondernemers uit. Tips waar je gelijk mee aan de slag kunt.
  • Gelegenheid voor vragen en discussie.
  • Hoe kun je gebruik maken van WOO-Groningen? door Annette Dupree.
  • Afsluiting door Jan Willem Wennekes van Impact Noord.

Praktische informatie

Datum: donderdag 30 september 2021
Tijd: 15:30-17:30 uur
Locatie: Steenbok Sport, Regattaweg 5, 9731 AJ Groningen