Vereniging Impact Noord is op zoek naar een bureaumanager (20 uur per week op inhuurbasis) met talent voor communicatie en een voorliefde voor structuur, die de vereniging helpt met de organisatie van events, communicatie en de (leden)administratie en die het bestuur en de directeur ondersteunt met zaken als communitymanagement en planning.
Impact Noord is een jonge ondernemersvereniging voor impact-ondernemers in Noord-Nederland. Voor en met onze leden organiseren we bijeenkomsten en initiëren en begeleiden we projecten. Ook werken we samen met partners zoals overheden, kennisinstellingen en bedrijfsleven. Al onze activiteiten zijn erop gericht impact-ondernemers in de regio in staat te stellen hun positieve maatschappelijke impact nog verder te vergroten. Onze vereniging telt 65 leden en heeft een breed bestuur met 7 inhoudelijke trekkers. Naast een bureaumanager bestaat het uitvoerend team uit een directeur, met wie je nauw samenwerkt.
Profiel
Herken jij jezelf in onderstaande omschrijving? Dan willen we heel graag met je kennismaken!
- Je houdt ervan om met en voor ondernemers te werken (en het liefst heb je hier ook ervaring mee). Als je daarnaast iets weet van de specifieke dynamiek van werken in verenigingsverband is dat helemaal te gek;
- Je vindt het heerlijk om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes loopt, zodat anderen binnen een organisatie hun werk goed kunnen doen. Je houdt van actie en grote plannen voor elkaar krijgen, maar schrikt er niet voor terug om aan te geven als wilde plannen of ambities NIET mogelijk zijn;
- Je bent goed in gestructureerd en praktisch werken, je bent servicegericht, hebt ervaring met CRM-programma’s en Excel, en weet als geen ander hoe je je werk organiseert;
- Je hebt ervaring met officemanagement, en je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je kan vlot en aantrekkelijk schrijven;
- Je bent proactief en gericht op samenwerking: een teamspeler die persoonlijk en professioneel een goede match vormt met zowel de directeur als het bestuur van de vereniging.
Werkzaamheden
- Je bent één van de gezichten richting onze leden: Je ondersteunt bij communitymanagement en helpt bijvoorbeeld met het ‘onboarden’ van nieuwe leden bij de vereniging;
- Je bent de spin in het web tussen leden, partners, bestuur etc.
- Je stelt nieuwsberichten, artikelen en uitnodigingen naar onze leden en bredere netwerk op en beheert de content-/ en communicatieplanning die hierbij hoort;
- Je houdt onze website en social mediakanalen (nieuws en evenementen) bij;
- Je ondersteunt bij eventmanagement, bijvoorbeeld met het boeken van locaties en sprekers, het maken van briefings en draaiboeken voor evenementen;
- Je biedt organisatorische en administratieve ondersteuning bij projecten;
- Je notuleert bestuursvergaderingen en algemene ledenvergaderingen;
- Je beheert de ledenadministratie in Excel (we werken met Google docs) inclusief het helpen organiseren van ledenacquisitie;
- Tot slot ondersteun je bij agendabeheer, het maken van afspraken en het bijhouden van planning op jaar-, maand- en weekniveau.
Praktische informatie
- Het gaat om 20 uur per week op basis van inhuur;
- De functie is in eerste instantie voor 7 maanden, met uitzicht op een jaar verlenging;
- De functie wordt mede uitgezet via de leden van Impact Noord. Bij gelijke kwalificaties gaat de voorkeur uit naar een persoon werkzaam bij een van de leden;
- De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 30 mei en worden gepland met de directeur en één of twee bestuursleden;
- Reageren kan tot en met 11 mei.
Interesse?
Klinkt dit als iets waar jij je tanden wel in wilt zetten? Tof! Stuur ons een mailtje met je motivatie en je CV. We zijn benieuwd naar jouw ervaring én we horen graag hoe jij wilt bijdragen aan de doelen waar Impact Noord voor staat. Heb je naar aanleiding van deze vacature vragen of wil je graag nog wat meer weten voor je reageert? Kan natuurlijk ook. Bel of mail dan even met Floortje van Aken.
Contactgegevens
Floortje van Aken (directeur)
floortje@impactnoord.nl
06 – 10872072
Boterdiep 63
9712 LK Groningen